Kom langs in onze 500m² toonzaal - Maak een afspraak

Ervaringen van klanten

Wij vinden het belangrijk om de ervaringen van onze klanten met u te delen. U vindt hieronder verhalen van klanten over de producten, advisering en service van Slaapkamerweb.
 
Hebt u zelf een bestelling gedaan bij Slaapkamerweb? Wij waarderen het erg als u uw ervaring deelt met onze website bezoekers. Klik op de onderstaande button om uw verhaal te vertellen.

Onze klanten aan het woord:

Gemiddelde beoordeling
9.8
902 beoordelingen.
Verdeling van beoordelingen
862
29
2
1
8

Ik was op zoek naar een molton en hoeslakens met een hoek van 40 cm. Gevonden bij Slaapkamerweb. De bestelling ging makkelijk en de bezorging was op de 2e dag. De molton en hoeslakens zijn van goede degelijke kwaliteit. Ik kan deze zaak zeker aanraden!

7 februari 2025 09:33
G. J. C. Korevaar / Rijssen

Een mooie zelf samen te stellen kledingkast.
Er is aandacht besteed om de kast op het gewenste moment te leveren.
Erg vriendelijke medewerkers en transporteur.
De kast is goed zelf in elkaar te zetten, maar je moet eerst wel even goed de handleiding snappen.

5 februari 2025 11:03
Sytse Haanstra / Oudehorne

Prachtige en zeer stevige kast

5 februari 2025 07:36
Anita / Vlaardingen

Ik ben vriendelijk bejegend.Een vlotte afhandeling
was het gevolg.Bedankt

30 januari 2025 20:06
Thamm / Den Helder

De monteurs waren keurig op tijd en hebben binnen 2 uur de twee garderobekasten in elkaar gezet waarna ze de kamer weer keurig netjes achterlieten. Hulde voor hun vakmanschap!

22 januari 2025 09:21
Judy / Den Haag

Heel tevreden met de aankoop van onze slaapkamerkast. Van het ontwerp, het klantcontact en de bestelling, tot de levering, montage en (langdurige) service nadien, niets dan complimenten voor Slaapkamerweb en de werknemers!

21 januari 2025 14:42
Lukas / Breda

Eerst was ik superblij met mijn kast, want hij is mooi. Toen veranderde het omdat de communicatie niet zo aardig was. En nu ben ik weer superblij. Mijn ladenkast is hersteld (zials hij hoort te zijn) en ik heb ook een nieuwe lade gekregen. Een tevreden klant is altijd belangrijk en zo moet het blijven

16 januari 2025 12:10
M.Deegen / Amsterdam

Erg goede en kwalitatief sterke kasten. Zeer tevreden en nog meer tevreden met de klantenservice, klantvriendelijkheid en montages service. Een rails vonden ze niet goed klinken , liep niet soepel en die hebben ze tot drie keer toe vervangen net zolang tot het goed was. Terwijl ik dat zelf niet eens nodig vond. Ze zijn erg secuur en Komen alle afspraken meer dan. Ik kan het iedereen aanbevelen en mochten in de toekomst iets nieuws kopen dan kijk ik eerst bij deze zaak, want ze staan wel voor kwaliteit.

15 januari 2025 13:31
Peter / Veenendaal

Heb de linnenkast via de webshop gekocht.
Maar ben zeer tevreden top.

15 januari 2025 12:52
Catharina / Wormer

Nou eerlijk gezegd had ik al een review geplaatst, maar ik was veel te snel. Ik kreeg mijn kast en hij was prachtig. Wat mij wel opviel, ik heb ook een ladekast, maar die laden liepen totaal niet goed, meteen vanaf het begin, De eigenaar zei, toen ik belde, ja dat gebeurt wel meer, moet misschien over een poosje bijgesteld worden. Nou dat bijstellen is gewoon een fantasie, want vandaag kwamen de monteurs en het blijkt, althans dat zeggen ze, dat de fabriek de ladenkast niet goed afgeleverd heeft. Dat kan gebeuren dat weet ik ook wel, maar als de baas dan zegt, dit gebeurt bijna nooit mevrouw, dan zakt mijn broek wel af. Zeg dan tenminste, oh, wat vervelend voor u, het komt echt niet vaak voor, maar juist nu bij u, wat vervelend. Maar sorry, mevrouw, we gaan dat zo snel mogelijk voor u in orde maken. Nee, het werd een hele discussie, bah!!! Maar hij gaat er achteraan, zegt hij???? En ik hoor wel wanneer ik de goede ladenkast krijg, althans ook dat zegt hij!!!. Ik word hier niet vrolijk van, misschien hij, maar ik vind het een afgang. Vooral zijn reactie, niet dat het fout is, dat kan gebeuren, maar iets meer tact voor de teleurstelling van de klant en fout van hun kant, of het nu de fabriek is of zijzelf, dat is mijn probleem niet, ik heb bij hun gekocht en ook betaald. Het zou geen kwaad kunnen iets meer tact in ogenschouw te nemen, maar misschien moet hij dat nog leren. Mevrouw M.Deegen, Amsterdam

Allereerst onze excuses. Wij vinden het ontzettend vervelend om te lezen hoe u het een en ander heeft ervaren, dat uiteraard niet onze bedoeling is. Wij hebben u gecontacteerd met een voorstel om bij u langs te komen om de ladenkast voor u in orde te maken, waarbij wij hopen dat u met veel plezier daarna de kast kan gebruiken. Wij willen graag onze klanten blij maken met de producten / onze service en niet een vervelend gevoel geven.

8 januari 2025 16:58
M.Deegen / Amsterdam