Ervaringen van klanten

Wij vinden het belangrijk om de ervaringen van onze klanten met u te delen. U vindt hieronder verhalen van klanten over de producten, advisering en service van Slaapkamerweb.
 
Hebt u zelf een bestelling gedaan bij Slaapkamerweb? Wij waarderen het erg als u uw ervaring deelt met onze website bezoekers. Klik op de onderstaande button om uw verhaal te vertellen.

Onze klanten aan het woord:

Gemiddelde beoordeling
9.8
794 beoordelingen.
Verdeling van beoordelingen
759
25
2
1
7

In één woord fantastisch ! zó ontzettend aardig geholpen door Edwin, vakkundig, een enorme keuze aan mogelijkheden , wij hebben gekozen voor twee linnenkasten geheel naar onze wens .inmiddels zijn ze geplaatst , wij zijn er ontzettend blij mee. onze complimenten voor slaapkamerweb ! jullie zijn een TOP bedrijf !

4 oktober 2022 09:16
Karin en Leon / Uden

Geweldig bedrijf.goede kwaliteit niet duur.vriendelijk we zijn goed geadviseerd.slaapkamer is op tijd bezorgd en vakkundig geplaatst er is goed naar onze wensen geluisterd. Kortom wij zijn tevreden.

30 september 2022 12:03
Nel / Steenbergen

Wij hadden een 6 deurs kast besteld. Onze woning werd gerenoveerd. De maten waren niet goed door gegeven dus hij paste niet. Geen probleem, werd omgeruild voor een 5 deurs. Zowel de monteurs als de verkoper Dikke Pluim. Deze service vindt je niet gauw. Geweldig. Ik raad het iedereen aan een kast bij deze mensen te kopen.

23 september 2022 11:42
Dirk / Amsterdam

Wat is dit een fantastisch bedrijf zeg! Geen andere woorden voor. Werkelijk waar echt fantastisch! Omdat ik een nieuw bed had gekocht, was ik op zoek naar een nieuw bijpassende lattenbodem. Bij veel winkels waren ze uitverkocht. Uiteindelijk bij een ander bedrijf een lattenbodem besteld. Deze was 4 dagen na de afgesproken leveringsdatum nog niet geleverd. Deze geannuleerd, en zo kwam ik bij dit bedrijf terecht. Heb ze opgebeld om meer info te vragen over de leveringstijd. Heel vriendelijk en goed te woord gestaan door Edwin. Na dit telefoontje de bestelling geplaatst. Hij vertelde me in het eerste telefoontje dat eigenlijk woensdag de lattenbodem pas verzonden zou worden en het dan dus hoogswaarschijnlijk donderdag bij me geleverd zou worden. Helemaal prima natuurlijk. Ongeveer een klein uurtje hierna werd ik gebeld door Edwin en hij vertelde me dat als het voor mij zou uitkomen het pakket vandaag al verzonden zou worden, en het dan morgen oftewel woensdag bij mij binnen komt. Dit is ook netjes gebeurd. Kortom klasse werk, super netjes, en hele snelle levering! Hele goede service en erg behulpzaam naar de klant toe! Heb dit echt nog geen eén keer meegemaakt bij een bedrijf. Oftewel een dikke aanrader dus!

14 september 2022 14:42
Aaron / Sprundel

Kledingkast beschadigd geleverd vervolgens 3 maand wachten op de reparatie omdat ze niet in de buurt van Almelo komen. Almelo is 20 minuten rijden dus het is meer geen zin hebben om naar almelo te komen. Seer slechte service.

Reactie Slaapkamerweb:
We doen ons best om de services zo snel als mogelijk op te lossen, de afspraken worden hierin in overleg gemaakt met de klant. Waarbij er gekeken wordt naar aansluiting in onze planning en met de planning van de klant. Helaas kan het voorkomen dat een afspraak daardoor langer duurt of opschuift. Door de aanhoudende drukte en weinig personeel hebben we helaas niet altijd de mogelijkheid om snel te kunnen schakelen. De ritten worden op elkaar aangesloten en in het ene gedeelte van het land komen we vaker dan in het andere gedeelte van het land.

4 september 2022 19:02
R / Almelo

heb mijn bed nu bijna een jaar ,Houten bed Skibby in volle eik met lederen hoofdwand , vind het nog steeds heerlijk om in dit fantastisch bed te slapen , echt een aanrader , heb het gekocht enkel bij telefoon , geweldige verkopers , toplui

14 augustus 2022 00:02
kerckvoorde / zelzate belgie

Zelf heb ik een stomme fout gemaakt en een verkeerde maat kast besteld. Ik kwam hier een paar weken later achter en heb met de klantenservice gebeld. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en er werden mij meerdere opties gegeven om mijn bestelling aan te passen.

Ik heb nu helemaal een kast op maat en er is aan al mijn wensen gedacht! Daar bovenop werd er zeer snel gereageerd op mails en vragen die ik had. IK kan niet anders zeggen dan dat ik enorm blij verrast ben met de service en dat ik iedereen zou aanraden hier te bestellen.

12 augustus 2022 11:42
Raymond Geurtjens / Ermelo

Vorig jaar in april een bed gekocht die met 6 weken in huis was. Het bed kraakte behoorlijk en was niet stabiel. Vervolgens verhuist en hebben we het bed nog een kans gegeven door alle schroeven nog strakker aan te draaien. Helaas zonder resultaat. Het bed is onstabiel en kraakt enorm. Er kon een monteur komen maar daar zou ik dan wel voor moeten betalen. Omdat het bed uit elkaar is gehaald. Ik heb zelfs filmpjes gestuurd van hoe onstabiel het bed stond maar hier hadden ze dus blijkbaar geen boodschap aan. Eindstand 500,- lichter voor een ombouw en 1 jaar later weer een nieuw bed moeten kopen. Super slechte service!

Beste mevrouw Van der Kolk. Hartelijk dank voor uw review.
Wij vinden het vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring heeft gehad met een van onze bedden. Graag waren wij in de mogelijkheid gesteld om bij u (kosteloos) langs te komen om te kijken wat eraan de hand was met het bed toen het bed nog op zijn eerste montageplek stond. Zeker omdat u hierin al op dat moment slechte ervaringen op deed met het bed. Kraakgeluiden uit een bed komen meestal voort uit onderdelen die over elkaar heen wrijven. Dit kan vaak simpel worden opgelost. Helaas hebben wij echter hierin geen contactmoment in terug kunnen vinden.
Na uw verhuizing heeft u contact met ons opgenomen, waarbij wij u hebben aangegeven bij u langs te kunnen komen om het bed geheel voor u na te lopen tegen de voorrijkosten.

25 juli 2022 16:30
Anouk / Andelst

Fijn bedrijf: goed geholpen, denken mee en snelle communicatie. Aanrader.

15 juni 2022 11:38
Anton / Deventer

Perfecte kwaliteit, communicatie en service, van harte aanbevolen!

12 juni 2022 15:42
RB / Vlaardingen