Klantenservice 


Slaapkamerweb helpcentrum

Als er onverhoopt iets niet naar wens verloopt, willen we dat u weet dat wij voor u klaarstaan! Wij vinden het belangrijk dat u vol vertrouwen bij ons kunt winkelen. Neem daarom gerust contact met ons op bij vragen. 







Veelgestelde vragen over:


Bij bestellingen vanaf €400,- wordt uw bestelling gratis thuisbezorgd en gemonteerd in heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden en andere moeilijk te bereiken plekken).

In onze webshop wordt per product de verwachte levertijd weergegeven. Na uw bestelling ontvangt u van ons ook altijd een mail met de verwachte levertijd.

Wanneer het bestelde product (-of producten) bij ons binnen is, nemen wij contact met u op om een bezorg- en/of montage afspraak met u te maken.

Een bestelling met meerdere producten worden deze standaard samen uitgeleverd. Wenst u dit anders, neem dan contact met ons op.

Vaak houden onze bezorgers/monteurs een tijdsbestek van 3-4 uur aan. Dit doen wij om rekening te houden met onvoorziene omstandigheden (op de weg, of als er wat uitloopt bij de klant ervoor).

Wel kunnen zij een half uurtje van tevoren bellen, indien gewenst.

Dat kan tijdens het bestelproces, in het opmerkingenveld. Hier kunt u, uw voorkeurs moment/ dag of tijd aangeven. Wij gaan ons uiterste best doen om uw voorkeur ook daadwerkelijk te realiseren.

Nee, zeker niet. De ruimte waar uw nieuwe aankoop moet komen, hoeft niet volledig leeg te zijn. Wel dienen trappen en doorgangen vrij zijn.

We bouwen de kasten altijd staand op, zodat de kast direct op de juiste plek komt en we zo min mogelijk ruimte nodig hebben. Toch is het wel fijn wanneer er ruimte is om de verpakkingen uit te pakken.

Wij bezorgen niet overal in België. Als u contact met ons opneemt en laat weten waar u in België u woont, dan kunnen wij u meer informatie geven.

Wij bezorgen en monteren niet overal in België. Mocht u graag willen weten of wij hierbij iets voor u kunnen betekenen, neem dan gerust contact met ons op. Het is fijn wanneer u kunt aangeven welk product u eventueel wenst te bestellen en waar (in welke plaats) wij het moeten bezorgen en eventueel monteren.

In de meeste gevallen komen er 2 monteurs uw bestelling monteren.

Nee zeker niet! Onze collega’s zorgen ervoor dat alles in de door u aangegeven ruimte komt te staan, ook wanneer dit op een etage is.

Als wij met een trap naar boven moeten, dan moet het grootste onderdeel natuurlijk wel door het trappengat passen. Hier dient u zelf rekening mee te houden. Neem gerust contact met ons op, wanneer u hier vragen over heeft.

De levertijd zal dan wat korter zijn, in sommige gevallen kan dit zo’n 1 tot 2 weken eerder zijn.

Nee, helaas niet. Wij werken niet met kortingen. Is de bestelling incl. montage, dan is dit inbegrepen.

Rondom de kast is er 5 cm aan montageruimte nodig, ook tot aan het plafond.

De afstand tot het plafond graag op meerdere punten meten! Plafonds lopen vaak niet recht. Bovengenoemde maten zijn minimale maten. Hoe kleiner de afstand tot het plafond, hoe groter de kans op beschadigingen aan het plafond.

Soms zijn er uitzonderingen mogelijk, vraag naar de mogelijkheden door contact met ons op te nemen!

Ja, de zijwanden zijn voorzien van gaatjes waar deze in bevestigd in kunnen worden. Zowel de legplanken als de roedes kunnen op iedere gewenste hoogte gemonteerd worden.

De verwachte levertijd wordt aangegeven bij ieder product onder de groene knop met 'Plaats in winkelwagen'.

In onze webshop wordt per product de verwachte levertijd weergegeven. Na uw bestelling ontvangt u altijd een mail met de verwachte levertijd van ons.

Wanneer het bestelde product (-of producten) bij ons binnen zijn, nemen wij contact met u op om een bezorg- en/of montage afspraak met u te maken.

Als u een bestelling bij ons plaatst met meerdere producten worden deze standaard samen uitgeleverd. Wenst u dit anders, neem dan contact met ons op.

In het winkelmandje houden wij de levertijd aan van het artikel met de langste levertijd. Dit omdat we alles in één keer uitleveren. Als u dit anders wenst, neem dan contact met ons op, dan splitsen we de bestelling op.

De verwachte levertijd is vaak wel reëel, maar wij kunnen altijd kijken wat we voor u kunnen doen. Neem dan ook gerust contact met ons op als u, uw bestelling eerder wenst te ontvangen dan de aangegeven verwachte levertijd.

Dat kan zeker, wel is het zo dat als een bestelling reeds besteld is bij de leverancier, dit invloed kan hebben op de levertijd.

De levertijd zal dan wat korter zijn, in sommige gevallen kan dit zo’n 1 tot 2 weken eerder zijn.

Wij kunnen onze Royal schuifdeurkasten in een andere diepte leveren. Als u dit wenst kan de levertijd wel langer worden, aangezien dit maatwerk is. De kosten hiervan kunt u bij de productomschrijving vinden.

Onze draaideurkasten worden standaard geleverd met een diepte van 60 cm diep (64 cm inclusief handgreep). Echter kunnen wij deze ook leveren met een diepte van 40 cm (44 cm inclusief handgreep). Hier zit geen meerprijs aan verbonden, let wel: qua indeling kunnen er dan enkel nog legplanken in de kast.

Tijdens het bestelproces komt u een opmerkingenveld tegen, hierin kunt u aangeven hoe diep u de kast wenst te hebben.

Nee, hoogte- en breedtematen zijn standaard maten en kunnen niet worden aangepast.

Onze kasten zijn gemaakt van gefineerd spaanplaat, de achterwanden zijn van MDF.

De wanden van de kast zijn ca.1,6 cm dik, de planken zijn ca. 2,2 cm dik.

Jazeker! Wij leveren de legplanken altijd met 4 plankdragers, wel zo handig.

Wij adviseren 2 smalle/1-persoons- bedbodems, omdat deze een betere draagkracht hebben doordat de latten in de breedte een minder grote afstand hoeven te overbruggen. Daarnaast passen de brede bedbodems vaak niet door een
trapgat bijvoorbeeld, bij smallere bodems zal dit geen probleem zijn!

Een bed van Slaapkamerweb is voorzien van dwars- of lengtebalken, waar de bedbodems op rustten. Er is dus geen extra potenset nodig om de bedbodems te ondersteunen.

Wel is het zo dat elektrisch verstelbare bedbodems met een motor onder het frame en dwarsbalken een combinatie is die niet altijd kan. In de productomschrijving staat dit aangegeven. Twijfelt u? Neem gerust contact met ons op.

Nee hoor, wij werken niet met aanbetalingen.

U heeft meerdere mogelijkheden om te betalen bij aflevering. Dat kan door te pinnen, het bedrag te overmaken, dit kan ook via een QRcode en iDEALlink, of door contant te betalen (let op; wij nemen enkel eurobiljetten met een waarde onder de €100.)

Jazeker:

U kunt een aanbetaling doen, door het bedrag vooraf over te schrijven (als aanbetaling) en de rest via een iDeal-link of contant betalen bij aflevering.

Met de betaalmogelijkheid in3, betaal je in 3 gelijke delen.

Nee, we bekijken dan uw situatie en stemmen met u af welke oplossing we u hierbij kunnen bieden.

Vooraf overschrijven, contant, pin, iDeal, In3, of met een QR-code.

De eerste 3 opties zijn ook met elkaar te combineren.

U kunt een gedeelte van het totaalbedrag bijvoorbeeld alvast vooraf overschrijven en het overige bedrag contant betalen bij bezorging en montage van uw bestelling. De betaalopties in3 en betalen met iDeal/QR-code kunt u niet combineren met andere betaalmethodes.

Mocht u verschillende betalingsopties wensen te combineren, of de bestelling bij bezorging en/of montage per iDeal te voldoen, dan verzoeken wij u om dit te vermelden in het opmerkingenveld tijdens het bestelproces .

Een kast (of ander slaapkamermeubel) kan retour genomen worden, hier zitten echter wel retourkosten aan vast.
De retourkosten bedragen in ieder geval € 75,00 en eventueel montage schade, wat varieert tussen de 25% en 50% van het aankoopbegrag

Wanneer het een postpakket betreft kan deze per post door de klant retour gestuurd worden.

Bij een slaapkamermeubel (bijvoorbeeld een kast of bed) maken we een afspraak met u om het product op te halen/ te demonteren.

De klant zal zelf voor de retournering en retourkosten moeten zorgen.

Onze toonzaal is geopend van dinsdag t/m zaterdag van 10 uur tot 16 uur . U kunt tijdens ​deze tijden vrij binnenlopen.

Nee helaas niet, wij hanteren vaste prijzen en werken niet met kortingen. Wel ontvangt u bij ons korting op de aankoop van een bedbodem en/of matras wanneer u een bed besteld in combinatie met een bedbodem en/of matras.

Standaard zit er 2 jaar CBW garantie op al onze producten. Bij een heel aantal producten is er sprake van meer dan 2 jaar garantie.

Vaak staat de garantie vermeldt bij de productinformatie.

Ziet u dit niet staan dan kunt ons altijd vragen wat de desbetreffende garantie op een product.

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent met uw aankoop. Neem bij klachten daarom contact op met onze klantenservice en houdt uw ordernummer bij de hand. Eventueel kunt u foto's of filmpjes meesturen ter verduidelijking! Wij helpen u zo gauw mogelijk!

Deze codes staan voor de indeling die u heeft gekozen. De cijfers geven aan hoe breed het kastvak is.

Jazeker! Wij leveren de legplanken altijd met 4 plankdragers, wel zo handig.

Wij kunnen van een heel aantal producten uit ons assortiment kleurstalen opsturen.Hieraan zijn kosten verbonden kosten, namelijk: €1,00 per kleurstaal en de verzendkosten zijn € 3,95. neem contact op voor de mogelijkheden.

Wij adviseren 2 smalle bedbodems, omdat deze een betere draagkracht hebben doordat de latten in de breedte een minder grote afstand hoeven te overbruggen. Daarnaast passen de brede bedbodems niet altijd door een evt. trapgat, bij smallere bodems zal dit geen probleem zijn!

Een metalen bed is voorzien van dwarsbalken, hier liggen de bedbodems op. Onze andere bedden bestaan meestal uit een lengtebalk en bedbodemdragers in de bedzijden van het bed. Ook is het zo dat niet alle elektrische bedbodems passen in onze bedden.

Mocht u hier meer informatie wensen, verzoeken wij u om contact met ons over te nemen met de vraag voor een specifiek model bed.

Slaapkamerweb
Loskade 4
7202 CZ Zutphen 

0575 - 514149 *   
info@slaapkamerweb.nl 

*Binnen de openingstijden zijn wij telefonisch niet bereikbaar tussen 12:30 - 13:00 uur.


Bedrijfsgegevens:
KVK nr.: 690 79 692
BTW nr.: NL8577 2211 6B01

Openingstijden:
Maandag: Gesloten
Dinsdag: 10:00 tot 16:00 uur
Woensdag: 10:00 tot 16:00 uur
Donderdag: 10:00 tot 16:00 uur
Vrijdag: 10:00 tot 16:00 uur
Zaterdag: 10:00 tot 16:00 uur
Zondag: Gesloten

Bank gegevens t.n.v. Slaapkamerweb:
Bank: Rabobank
IBAN: NL24 RABO 0304 8923 51
BIC: RABONL2U
De toonzaal van Slaapkamerweb is 500 m2

klik hier voor een routebeschrijving 


Ons team staat voor je klaar!

Wij vinden het erg belangrijk dat u tevreden bent. Uw tevredenheid is dan ook onze hoogste prioriteit. We begrijpen dat het niet alleen maar gaat om het product of de producten die u bij ons koopt. Wij bieden u daarom ook een uitstekende service gedurende het gehele aankoopproces. Uw ervaring stopt dan ook niet na uw aankoop, maar begint dan eigenlijk pas. 

Op deze pagina geven we u inzicht in onze dienstverlening en proberen we de meest voorkomende vragen te beantwoorden. Mocht u hier geen antwoord vinden, of wenst u wat meer (persoonlijke) informatie? Mocht u geen antwoord vinden op uw vraag tussen de veelgestelde vragen, of wenst u wat meer (persoonlijke) informatie? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen.

Stuur ons een chatbericht
wij reageren z.s.m.



Informatie en advies


Wenst u meer informatie over: 
bedbodemsbeddenboxspringsdekbeddenhoofdkussenskasten of matrassen?

Lees dan onze blogartikelen. In deze artikelen vindt u infomatie over verschillende soorten producten, achtergrondinformatie over ons bedrijf en handige adviezen van specialisten!