Kom langs in onze 500m² toonzaal - Maak een afspraak

Slaapkamerweb; van online bestellen tot de levering bij u thuis

Als online slaapspecialist proberen wij u met onze webshop en ons team, zo goed mogelijk te begeleiden en te informeren over onze producten en de levering en montage van uw bestelling. Vindt u het lastig om online producten te bestellen en zoekt u vertrouwen tijdens het plaatsen van een bestelling?

Wij zijn ons ervan bewust dat online bestellen vraagtekens en onzekerheden op kan roepen. Daarom lichten wij in dit blog graag toe hoe het bestelproces van Slaapkamerweb verloopt en wat de mogelijkheden zijn.


Hoe kan ik bestellen?

Slaapkamerweb biedt u de mogelijkheid om op verschillende manieren te bestellen:  

Heeft u behoefte aan extra informatie of persoonlijk advies voordat u online een bestelling plaatst? Wij staan u graag te woord per mail, chat of telefonisch. Twijfelt u er aan of u de bestelling op de juiste manier heeft doorgegeven? In dat geval nemen wij de bestelling graag met u door en kunnen deze eventueel voor u plaatsen. Wij hebben ook een chatfunctie op onze site om uw vragen te beantwoorden en u te begeleiden tijdens het bestelproces.

Vraag ons gerust om hulp als u ergens over twijfelt of persoonlijk advies nodig heeft. Wij staan paraat om u alle informatie te geven die u nodig heeft om de beste keuze te maken. 

Wil u onze kledingkasten of bedden toch liever eerst in het echt zien voordat u deze bij ons koopt? Kom dan naar onze toonzaal in Zutphen. Wij kunnen u veel verschillende producten laten zien en voorzien u graag van een passend advies.


Wat gebeurt er nadat u een bestelling geplaatst heeft?

Zodra u een bestelling bij ons heeft geplaatst sturen wij u automatisch een orderbevestiging. Hierin vindt u uw ordernummer en een overzicht van uw bestelling. Per mail versturen wij u vervolgens de factuur van uw bestelling en een e-mail met daarin de verwachte levertijd. De factuur hoeft niet direct betaald te worden en het is ook niet nodig om een aanbetaling te doen. U kiest zelf wanneer u betaald: vooraf, bij levering of in termijnen. 

Wanneer wij uw bestelling ontvangen hebben, wordt deze direct in bestelling geplaatst bij de desbetreffende fabrikant. Daarbij moet u weten dat de gekozen betaalmogelijkheid geen invloed heeft op de voortgang van uw bestelling. Ook als u kiest om de bestelling niet direct te betalen, zetten uw bestelling gewoon direct in werking.

Zodra wij weten wanneer de door u bestelde producten bij ons binnen zijn, nemen wij telefonisch contact met u op om een afspraak te maken voor de bezorging en de eventuele montage. Het prikken van een datum gebeurd bij ons altijd in overleg met u!


Op welke manier kan ik betalen? 

Betaalmetoden:

  • iDeal (direct online betalen)  
  • Contante betaling bij aflevering
  • Pinnen bij aflevering  
  • Vooraf overschrijven
  • in3 (betalen in 3 termijnen) 

Indien gewenst kunnen wij u ook per mail een iDeal betaallink sturen, zodat u op het moment van de levering de betaling kunt voldoen per iDeal.


Kan ik mijn bestelling inzien of wijzigen?

Zou u op een later moment uw bestelling nog eens willen inzien? In de orderbevestiging, die u na uw bestelling per mail heeft ontvangt staat een overzicht van uw bestelling. Uiteraard kunt u ook contact met ons opnemen om samen de order nog eens door te nemen.

Wil u nog iets aanpassen aan uw bestelling, gegevens, of bijvoorbeeld een ander afleveradres doorgeven? Bel of mail ons dan gerust! Wil u het bestelde product aanpassen of wijzigen? Bel ons dan zo snel mogelijk, zodat we de mogelijkheden samen kunnen doornemen. Wees u er dan wel van bewust dat een aanpassing voor een langere levertijd kan zorgen! 


Kan ik mijn bestelling annuleren of retourneren?

Wil u bestelde producten volledig of gedeeltelijk annuleren? Voor beide partijen is dit natuurlijk niet het ideale uitgangspunt, maar in overleg kunnen wij meestal veel voor u betekenen. Het is altijd belangrijk dat u ons zo snel mogelijk belt of mailt als u een bestelling (gedeeltelijk) wil annuleren. Hoe eerder u contact op neemt, des te meer wij voor u kunnen betekenen.

Voldoet uw bestelling niet aan uw wensen en wil u deze retourneren? Afhankelijk van de inhoud van uw bestelling zijn er mogelijkheden tot retourneren.   

Postpakket verzendingen zoals beddengoed kunnen wij terugnemen, mits deze ongebruikt, schoon en zonder beschadigingen in de oorspronkelijke verpakking zit. Beddengoed dat reeds is gewassen of gebruikt kunnen wij niet retour nemen. Wij beoordelen onze retourzendingen nauwkeurig voordat we deze goedkeuren. De retourkosten die hieraan verbonden zijn, zijn voor uw eigen rekening. Indien het product niet per post terug te zenden is, kunnen wij eventueel het te retourneren product bij u ophalen. Deze retourkosten bedragen € 75,- en zijn voor uw eigen rekening. Uiteraard mag u ook de producten zelf naar ons vestigingsadres brengen.


Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd kan per product en bestelling (met meerdere producten) verschillen. Een globale indicatie staat bij ieder product aangegeven onder de groene knop ‘Plaats in winkelmand’. Besteld u meerdere producten bij ons, dan leveren wij deze standaard gezamenlijk uit en moet u uitgaan van een levertijd van het product met de langste levertijd van uw bestelling. Zodra wij een indicatie hebben van de levertijd, informeren wij u hier direct over per mail. 

Heeft u zelf de voorkeur voor een bepaalde dag? Laat ons dit dan gerust weten, dan doen wij ons best om dit ook te realiseren. Het maken van deze afspraak gebeurd namelijk altijd in overleg. Zodra uw bestelling daadwerkelijk bij ons binnen is nemen wij telefonisch of per mail contact met u op om een afspraak te maken voor de bezorging en montage. Wil u uw bestelling liever op een later moment ontvangen, dan de standaard levertijd, omdat u bijvoorbeeld gaat verhuizen? Dat is geen probleem! Wij slaan uw bestelling tijdelijk op in ons magazijn en leveren (en monteren) deze op het moment dat u dit wenst. Hier zijn geen kosten aan verbonden.

Wanneer u een bestelling plaatst die per postpakket verzending geleverd kan worden, versturen wij u deze vaak dezelfde dag nog, mits u deze al online betaald heeft. Soms komt het voor dat wij uw bestelling niet op voorraad hebben, dan kan de levertijd wat langer zijn. Natuurlijk wordt u hierover dan geïnformeerd.


Wordt mijn bestelling bezorgd en gemonteerd?

Onze vakkundige monteurs zullen uw bestelling bezorgen. Wij werken niet met grote vrachtwagens, maar met compacte bussen zodat wij alle adressen goed kunnen bereiken. Ook in smalle straten!

Slaapkamerweb bezorgd en monteerd gratis door heel Nederland vanaf een besteed bedrag vanaf €400,00 (Waddeneilanden uitgezonderd). Wanneer uw bestelling onder de €400,00 komt kunnen wij deze ook voor u bezorgen en monteren, maar zijn de kosten voor de montage €35,00 per bestelling

Bestelt u dus bijvoorbeeld een grote kledingkast? Dan hoeft u zich geen zorgen te maken over het vervoer en de montage. Onze ervaren monteurs monteren een kledingkast of bed in de meeste gevallen binnen 1,5 uur. Dan hoeft u zichzelf niet in het zweet te werken.

Montage ter plekke

Nadat wij uw adres bereikt hebben moeten de monteurs ruimte genoeg hebben om bijvoorbeeld uw kledingkast of bed te kunnen monteren. Het is dus van belang om hier tijdens het bestellen al over na te denken. 

Let er bijvoorbeeld ook op of de door u bestelde producten, bij u door de deur of het trapgat passen als het naar een verdieping moet. Bij wenteltrappen kan het bijvoorbeeld nog wel eens lastig worden om de verschillende grote pakketten boven te krijgen, denk dan bijvoorbeeld aan hoofdborden. Lukt het onze monteurs niet om de pakketten via trap of lift op de gewenste plek te krijgen, dan mogen zij deze helaas niet via raam of balkon naar boven verplaatsen.

Wanneer uw bestelling niet gemonteerd kan worden zullen de monteurs contact opnemen met het kantoorpersoneel om te overleggen hoe deze situatie het beste opgelost kan worden. In overleg met de klant proberen wij vervolgens om tot een passende oplossing te komen. Het is dus handig om dit bij voorbaat te voorkomen. 

Twijfelt u erover of uw bestelling goed gemonteerd kan worden, of op de plek van bestemming past? Neem dan contact met ons op, dan kunnen onze deskundige medewerkers u daar meer inzicht in geven.


Kortom:

Bent u op zoek naar een betrouwbaar bedrijf dat met u meekijkt tijdens het bestellen en u tevens goed informeert? Dan bent u bij ons aan het juiste adres, wij staan volledig voor u klaar en doen er alles aan om uw twijfels en onzekerheden weg te nemen. Wij zien namelijk het liefst dat u goed geïnformeerd een keuze kunt maken en daar jarenlang plezier aan zult beleven.


Wist u dat:

  • Wij goede onze producten selecteren op goede kwaliteit en leveren voor een scherpe prijs?
  • De montage en/of bezorgkosten vaak inbegrepen zijn bij uw bestelling?
  • Wij meer dan 35 jaar ruime ervaring hebben als slaapspecialist en kunnen u perfect adviseren bij de keuze voor een product uit ons assortiment.
Op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes? Meld u aan voor de nieuwsbrief!

Ook interessant:

Uw slaapkamer een oase van rust

Slaapkamerspeciaalzaak Slaapkamerweb 35 jaar in Zutphen

De aankoop van een hoekkast, hoe werkt het?


Bekijk onze contact pagina voor openingstijden van onze speciaalzaak in Zutphen en onze contact gegevens.