Ervaringen van klanten
Wij vinden het belangrijk om de ervaringen van onze klanten met u te delen. U vindt hieronder verhalen van klanten over de producten, advisering en service van Slaapkamerweb.
Hebt u zelf een bestelling gedaan bij Slaapkamerweb? Wij waarderen het erg als u uw ervaring deelt met onze website bezoekers. Klik op de onderstaande button om uw verhaal te vertellen.
Onze klanten aan het woord:
Gemiddelde beoordelingeen goed advies voor het maken van een keuze van een wandkast met bijbehorende lades en hang en leg , netjes gewerkt en wat wij belangrijk vonden het meenemen van de verpakking materiaal.
15 september 2016 23:30
/ Amsterdam
Wij zijn zeer lovend over dit bedrijf. Via internet een prachtige 3 deurs zweefkast besteld. 3 weken nadat we de bestelling hadden gedaan, bleek dat ivm verlaagd plafond de kast eigenlijk iets lager zou moeten worden. We hebben gebeld en zonder probleem kon dit nog aangepast worden, zonder extra kosten. Ook over de levering en plaatsing door 2 monteurs niets dan lof. Vriendelijk en hebben alles keurig achtergelaten. Service bestaat dus ECHT nog wel in Nederland. Wij gaan genieten van de prachtige kast. Dank jullie wel!!!
12 september 2016 12:05
/ Terschuur
Top bedrijf. Keurige melding dat er levertijd op bed zat. Klantvriendelijk erg tevreden.
5 september 2016 21:51
/ poppenwier
De kast was nog mooier als we hebben uitgezocht op internet. Toppie !! De kast werd in elkaar gezet de monteurs waren binnen 1 uur weg.(scheelt ons een hele dag ploeteren) Al het verpakkingsmateriaal is mee genomen. In 1 woord gewoon FANTASTISCH !!! Geweldige service werd een paar weken van te voren gebeld of het uit kwam dat ze de kast op die datum geleverd kon worden, mocht het niet uit komen was dit ook geen enkel probleem.
5 september 2016 17:47
/ Almere
Beste lezers, Wij zijn dik tevreden over service van Slaapkamerweb.nl. We hebben een nieuwbouwhuis waar we graag een kledingkast in wouden hebben. Na opmeten heb ik de kast online besteld, maar bij plaatsing van de kast, bleek de kast te groot te zijn voor de ruimte. Dit was geen probleem. Ze hebben keurig de kast weer meegenomen en na het bestellen van een kleinere kast zijn de kosten van de vorige kast in mindering gebracht op de factuur van de nieuwe kast. Ook dachten ze goed mee, wat dan eventueel wel zou kunnen. Kortom, TOPservice! Mannen, bedankt.
5 september 2016 13:02
/ Dronten
zeer tevreden, goede service en prima monteurs
5 september 2016 11:54
/ Maasbracht
Vanaf de hulp bij de bestelling tot de plaatsing denkt deze onderneming met je mee. En er staat nu een mooi goed werkende kast in de slaapkamer van onze dochter. Daarom zijn wij heel tevreden deze kast hier gekocht te hebben. Wim
4 september 2016 09:50
/ Goes
jongens waren korrect.geen rommel achtergelaten.waren erg friendelijk.
4 september 2016 09:13
/ Hoofddorp
Vorige week vrijdag een matras besteld voor mijn zoon. Eerst telefonisch contact gehad voor een advies. De klantenservice heeft me heel goed geholpen en hierdoor een goede keuze kunnen maken. De levertijd was in eerste instantie 2 tot 3 weken. Maar één dag later werden we al gebeld, of men het matras al op dinsdag konden leveren ( dus binnen 4 dagen) Tot service!
3 september 2016 22:34
/ Rijswijk
Erg tevreden over de service. De kast werd snel en netjes geplaatst. Zeker een aanrader.
3 september 2016 20:19
/ Doetinchem